söndag 2 februari 2014

Fynd

Lätt om foten, i mina röda stövlar äntrade jag
byns loppisar i hopp om att finna fina fynd.
Nästan så att man kan säga att jag hade en kundvagn
full med saker, vilket jag bokstavligen hade.
Förutom mindre prylar så köpte jag denna lilla
trälåda, där jag samlat ihop alla bakprodukter...lätt att
plocka ut lådan när man bakar istället för att
röra till det i skåphyllan.
Största fyndet...ja, vågar jag ens tala om det??
Kunde helt enkelt inte låta bli. Ärligt talat,
jag har några lösa skruvar i huvudkontoret ;-)
Jag hittade en k u n d v a g n!
I storlek mindre och den var till salu.
Vad ska jag med den till?! Jag vet inte...
än. Men jag inbillar mig att jag behöver en sån.
Priset var så fjantigt låg så... varför inte :-)
Är man skrotsamlare så är man!
Det är nog det som är så roligt med loppmarknader,
man vet aldrig vad som följer med hem efter ett besök.


Inga kommentarer: