torsdag 29 november 2012

Blomsterinspiration

Oj oj oj vilken underbar inspirationskväll
jag fick uppleva igår tillsammans med en god vän!
Försöker samla tankarna, inte helt lätt
när man försöker komma ihåg alla tips och trix 
som den duktiga inspiratören visade oss
kvinnfolk i alla åldrar och alla satt vi som fågelholkar
och förundrades över allt vackert som skapades :-)

Inspiratören visade hur man kan göra
dörrkransar, bordskransar bland annat.
Allt det hon gjorde lottades ut, nu hade jag
oturen att lotterna hade tagit slut..så jag får försöka
göra mina egna kreationer istället :-)

Efter att ha fått se hur man gjorde 
olika varianter så bjöds det även på go´fika.
Sen var det dags att tillverka en egen skapelse!
Fanns mycket material att välja på
vilket inte gjorde saken lättare...till slut
bestämde jag mig för att göra en dörrkrans.
Plus att jag köpte lite material med mig hem så 
det blir åtminstone en krans till :-P

En liten glimt av vad jag har för detalj
på min krans...
En bild på hela skapelsen kommer nästa gång ;-)


Inga kommentarer: